Media
Azərbaycanda qeydiyyatdan keçmiş kütləvi informasiya vasitələrinin sayı (mənbələr: dövlət orqanlarının (Prezident Administrasiyası, Ədliyyə nazirliyi) məlumatları, jurnalist təşkilatlarının (Mətbuat Şurası, “Yeni Nəsil” Birliyi) hesabatları)
Azərbaycanda real fəaliyyət göstərən kütləvi informasiya vasitələrinin və digər media qurumlarının sayı (mənbələr: dövlət orqanlarının (Prezident Administrasiyası, Ədliyyə nazirliyi) məlumatları, jurnalist təşkilatlarının (Mətbuat Şurası, “Yeni Nəsil” Birliyi) hesabatları)
Kütləvi informasiya vasitələri / il | 2018 | 2016 | 2014 | 2012 | 2010 | 2008 | |
Televiziya kanalları | Ümummilli | 11 | 7 | 10 | 9 | 7 | 7 |
Regional | 13 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | |
Peyk | 4 | 1 | 1 | 1 | |||
Kabel | 17 | 15 | 14 | 14 | 12 | ||
İnternet | 25 | ||||||
Radio kanallar | 16 | 14 | 14 | 14 | 14 | 11 | |
İnformasiya agentlikləri | <50 | <50 | <50 | <50 | <50 | <30 | |
Online xəbər saytları, analitik saytlar | <250 | 300 | >300 | >100 | <70 | <40 | |
Qəzet-jurnallar | Real (ayda azı bir dəfə) nəşr olunan qəzetlər | 300 | 300 | 350 | 350 | 330 | 300 |
o cümlədən gündəlik qəzetlər | 28 | 32 | 32 | 33 | 36 | 35 | |
Jurnalist təşkilatları | <50 | <50 | <50 | 53 | 50 | >50 |
Azərbaycanda qəzet və jurnalların poçt rabitəsi vasitəsi ilə yayılan tirajları (mənbə: Azərbaycan Respublikasının Dövlət Statistika Komitəsi)
Azərbaycanda informasiya cəmiyyəti (əsas makro göstəricilər) – 2018-2019 (mənbə: Azərbaycan Respublikasının Dövlət Statistika Komitəsi)
Media, İnternet, telefon rabitəsinin göstəriciləri
Internet istifadəçilərinin göstəricilər üzrə bölgüsü | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
İstifadə yerlərinə görə
|
evdə | 40,9 | 56,5 | 65,2 | 67,5 | 68,0 | 68,5 |
İnternet klubda | 7,7 | 6,5 | 3,7 | 3,5 | 3,6 | 3,4 | |
işdə | 21,7 | 21,4 | 18,1 | 17,1 | 17,3 | 17,6 | |
təhsil yerində | 9,5 | 9,7 | 8,8 | 8,1 | 8,2 | 8,0 | |
kitabxada | 0,6 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,6 | |
digər yerdə | 19,6 | 5,4 | 3,7 | 3,3 | 2,4 | 1,9 | |
İstifadə tezliyinə görə
|
hər gün | 76,2 | 76,7 | 80,9 | 81,3 | 81,6 | 81,7 |
həftədə azı bir dəfə | 21,0 | 20,7 | 16,6 | 16,4 | 16,1 | 15,9 | |
ayda azı bir dəfə | 2,1 | 1,9 | 1,8 | 1,7 | 1,6 | 1,5 | |
son üç ayda bir dəfə | 0,7 | 0,7 | 0,7 | 0,6 | 0,7 | 0,9 | |
Yaş tərkibinə görə
|
>24 | 41,2 | 46,1 | 40,1 | 42,9 | 42,5 | 41,9 |
25-34 | 21,1 | 23,1 | 25,1 | 24,7 | 25,0 | 25,2 | |
35-64 | 37,6 | 30,7 | 34,7 | 32,3 | 32,4 | 32,8 | |
>65 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | |
Təhsil dərəcələrinə görə
|
ümumi orta təhsil | 51,0 | 57,6 | 59,6 | 61,2 | 61,4 | 59,8 |
sonrakı qeyri ali təhsil | 21,2 | 20,8 | 18,1 | 18,7 | 18,6 | 18,9 | |
ali təhsil | 27,8 | 21,6 | 22,3 | 20,1 | 20,0 | 21,3 | |
İstifadə məqsədlərinə görə
|
informasiya axtarmaq | 29,6 | 29,1 | 29,0 | 29,4 | 30,4 | 29,7 |
əlaqə yaratmaq | 29,7 | 29,8 | 29,7 | 29,8 | 29,1 | 29,6 | |
təlim və təhsil | 7,0 | 7,3 | 6,9 | 6,7 | 6,8 | 7,0 | |
əyləncə (oyun, musiqi) | 20,3 | 19,6 | 18,7 | 18,1 | 18,3 | 17,6 | |
əmtəə sifarişı, satış | 1,4 | 1,4 | 1,4 | 1,5 | 1,3 | 1,4 | |
hökumətlə əlaqə | 12,0 | 12,8 | 14,3 | 14,5 | 14,1 | 14,7 |
Azərbaycanda sosial media istifadəçilərinin statistikası – 2018-2019 (mənbələr: The global state of digital in 2019 – Hootsuite; Global Digital Report 2019 – We Are Social; orkhanrza.com saytı)
Ümumi vəziyyəti təsvir edən göstəricilər:
- Ümumi əhali – 9,97 milyon (şəhər əhalisi – 56%)
- Mobil abunəçilər – 10,79 milyon (ümumi əhaliyə nisbəti – 108%)
- İnternet istifadəçiləri – 8 milyon (cəmiyyətə nüfuz dərəcəsi – 80%)
- Sosial şəbəkələrin fəal istifadəçiləri – 3,10 milyon (cəmiyyətə nüfuz dərəcəsi – 31%)
- Mobil social şəbəkə istifadəçiləri – 2.00 milyon (cəmiyyətə nüfuz dərəcəsi – 20%)
İllik “rəqəmsal inkişaf” (il ərzində müvafiq statistik göstəricilərdə dəyişikliklər)
- Ümumi əhali artımı: +0,9% (+940 min nəfər)
- Mobil abunəçilər: +4,4% (+457 min nəfər)
- İnternet istifadəçiləri: +1,3% (+99 min nəfər)
- Sosial şəbəkələrin fəal istifadəçiləri: +15% (+400 min nəfər)
- Mobil social şəbəkə istifadəçiləri: +11% (+200 min nəfər)
İnternet istifadəçiləri: istifadə edilən qurğular baxımından göstəricilər
- Fəal İnternet istifadəçilərinin ümumi sayı – 8,00 milyon
- İnternet istifadəçilərinin ümumi əhaliyə nisbəti – 80%
- Fəal mobil İnternet istifadəçilərinin ümumi sayı – 5.16 milyon
- Mobil İnternet istifadəçilərinin ümumi əhaliyə nisbəti – 52%
İnternet rabitənin sürəti
- Mobil İnternet rabitənin orta sürəti: 27,96 MB/san
- Mobil İnternet rabitənin orta sürətinin il ərzində artımı: +36%
- Sabit İnternet rabitənin orta sürəti: 14,63 MB/san
- Sabit İnternet rabitənin orta sürətinin il ərzində artımı: +39%
Sosial media icmalı
- Sosial medianın fəal istifadəçilərinin ümumi sayı – 3,10 milyon
- Sosial medianın fəal istifadəçilərinin ümumi əhaliyə nisbəti – 31%
- Sosial mediadan mobil qurğularla fəal istifadə edənlərin ümumi sayı – 2,00 milyon
- Sosial medianın fəal mobil istifadəçilərinin ümumi əhaliyə nisbəti – 20%
Facebook sosial şəbəkəsinin istifadəçi sayı, istifadəçilərin yaş və cins tərkibi (2018)
Facebook istifadəçilərinin sosial şəbəkəyə daxil olduqları cihaza görə nisbəti